Experiència ós polar

Experiència ós polar

Elvevoll-Noruega- Febrer de 2006
Experiència artística que vol reflectir la problemàtica de l’ós polar en el seu hàbitat

Al febrer de 2006, dins el projecte educacional Coménius, vaig estar a la petita localitat noruega de Elvevoll, dins el cercle polar àrtic. Vaig portar-hi un ós polar blanc fet amb cordes que sec, pesa uns 12 kg.

Vaig muntar l’animal de cordes, sospès en una estructura de fusta. Vaig mullar les cordes que durant la nit es congelaren al voltant de 5 graus sota zero.

Vaig retirar l’estructura i la figura es mantenia dreta fins que la calor ambiental la feia caure.Vaig voler fer una acció envers la permanència d’aquests plantígrads per al futur en el seu hàbitat gelat.

4 pensamientos en “Experiència ós polar

  1. hola otra vez el oso tambien esta de 10 todavia no entiendo el ingenio que tienes para hacer todo esta padrisimo todo

Responder

